نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 13:40

دولت مدیران میانی را پس از دو سال ارزیابی کند

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: دولت از نیمه راه عبور کرده و امیدواریم به تذکرات همیشگی در حوزه‌های مختلف بیشتر توجه و مدیران میانی را که در این دو سال آزموده‌اند ارزیابی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲) مجلس در نطق میان دستور خود با تقدیر و تشکر از ملت و دولت عراق و آحاد زائران اربعین و خادمین آنها در دولت و ملت و آفرین به حماسه آفرینان مردمی رزمایش ۲۲ میلیونی اربعین گفت: بیش از چهار دهه است که دشمنان در راهبردهای اساسی خود در ارتباط با کشور ما بحران سازی می‌کنند، بحران‌های مختلف و متعددی را از آغاز انقلاب تا امروز شاهد بوده‌ایم که دشمن با ابزارهای رسانه‌ای گسترده کاه را کوه جلوه داده است و بحران سازی یعنی آشفته سازی و اضطراب آفرینی.

وی عنوان کرد: ما به دشمن می‌گوئیم که راه رسم برخورد با بحران‌ها را آزموده و آموخته‌ایم و نشان داده‌ایم که چگونه می‌توان بحران‌ها را از سر گذراند، دشمن از این طریق به اهداف شیطانی خود نمی‌رسد. به فرموده رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم ایران و مجلس انقلابی و همه شما برادران و خواهران "شتر در خواب بیند پنبه دانه".

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از چهار دهه است که شما بذر ناامیدی در اذهان مردم ما می‌ریزید و هرگز موفق نبودید که مردم ما را ناامید کنید زیرا ما تابع فرهنگی هستیم که امید را از جنود عقل و یاس و ناامیدی را از جنود جهل می‌داند. آنقدر نقطه‌های امید آفرین در زندگی امروز و فردای ما هست که هرگز نمی‌توانیم به ناامیدی کشیده شویم. ما در انتظار ظهور شخصیتی هستیم که باید از پس پرده غیبت بیرون آید و جهان را به نور عدل روشن گرداند، ما خود و انقلاب خود را برای آن روز جهانی و حاکمیت جهانی آماده می‌کنیم و در سابقه تاریخی ما به خوبی ثبت است که ما می‌توانیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: "ماییم که از پادشهان باج گرفتیم / زان پس که از ایشان کمر و تاج گرفتیم"، " دیهیم و سریر از گهر و عاج گرفتیم / اموال و ذخایرشان تاراج گرفتیم "، " ماییم که از خاک بر افلاک رساندیم / نام هنر و رسم کرم را به سزاوار"، شتر در خواب بیند پنبه دانه.

وی افزود: دشمن با سلاح تحریم به جنگ ملت ما آمد و در همان آغاز تبلیغ کرد که تحریم‌های شکننده در چند ماه آینده مقاومت مردم ایران را در هم می‌کوبد ولی مردم ما مقاومت را سرلوحه خود قرار دادند، ما فرزندان مکتب قرآنی " فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ " هستیم ما از مکتب پرشور عاشورا نیرو می‌گیریم، ایستادگی مکتب ما است. شعار محوری انقلاب ما " هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ " است، ما راه‌های مبارزه با تحریم را پیدا کردیم و شماها را دور زده و می‌زنیم. دشمن باید در آرزوی در هم شکستن مقاومت ملت ایران ما باشد که هرگز این آرزو برآورده نخواهد شد، شما می‌خواستید ما تسلیم شما شویم و ما نمی‌شویم " شتر در خواب بیند پنبه دانه".

روح الامینی، ادامه داد: دولت محترم از نیمه راه عبور کرده و امیدواریم تذکرات همیشگی در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، دارویی، بیمه، تأمین نهاده‌ها برای توسعه تولید در کشاورزی و صنعت و افزایش صادرات را بیشتر توجه کند و مدیران میانی را که در این دو سال آزموده‌اند ارزیابی کند و از تغییرات لازم و ضروری ابایی نداشته باشد.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: اگر در کلان دولت، در جابجایی وزیران معذوراتی دارید که نباید داشته باشید بدون رودربایستی در حوزه‌های میانی دستتان باز است و افرادی که در امتحان مسئولیت نمره خوبی ندارند به موقع جابجا کنید. امید افزایی در میان مردم و نخبگان شتاب لازم را پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: ضرورت ملی و حیاتی نوسازی رسانه‌ای کشور به خصوص رسانه ملی و دولت و آرایش جدی و با همت جهادی در جهاد تبیین و توجه به تذکرات جدی چهارگانه مقام معظم رهبری در دیدار هفته دولت باعث پیشگیری از خسارت‌های سنگین و غیرقابل جبران می‌شود که سپردن انواع مدیریت رسانه‌ای به دست نیروهای ناکارآمد، بی‌تجربه و خام برای پیروزی در جنگ گسترده، فزاینده و بی‌رحم رسانه‌ای علیه مردم ایران و انقلاب اسلامی در جریان است لازم، قدردان نیروهای زبده و استخوان دار بوده و آنها را به میدان بیاورید. سپردن امور رسانه‌ای به کسانی که رسانه را صرفاً در جزوه‌های مقدماتی آموزشی خوانده اند نباید انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496281

مهمترین اخبار ایران و جهان: