نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 17:40

ساماندهی بیش از ۵۰۰ فقره اسناد گمشده زائران

مدیرکل پست ایلام گفت: بیش از ۵۰۰ فقره اسناد و مدارک گمشده زائران در سامانه الکترونیکی پست یافته ثبت شده است.

صادق غلامی مدیرکل اداره پست استان ایلام، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سال گذشته برای اولین بار ستاد اربعین پست ایلام تشکیل شد و امسال نیز به صورت نظام‌مند، اقدامات و فعالیت‌های شایان توجهی در تکریم زائران حضرت‌ سیدالشهدا (ع) ارائه داده است.

وی افزود: موکب خدمات رسانی انصار الحسین (ع) به منظور دریافت، ثبت مدارک و اشیای گمشده زائرین همچنین اعزام نیروهای ستادی و اجرایی در پایانه مرزی مهران راه اندازی شده است.

مدیرکل پست استان از ساماندهی اسناد و مدارک گمشده زائرین خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ فقره اسناد و مدارک گمشده در سامانه الکترونیکی پست یافته ثبت شده است.

وی به افزایش ساعات کار مراکز پستی اشاره کرد و یادآور شد: روزانه بیش از ۷۰۰ فقره گذرنامه دائمی و زیارتی توسط پست استان توزیع شده همچنین راه اندازی پیک های ویژه ارسال پست به مناطق مختلف به منظور افزایش سرعت توزیع گذرنامه انجام شده است.

غلامی تصریح کرد: اجرای طرح عاشقانه های حسینی و ارسال رایگان دلنوشته ها به حضرت سیدالشهدا (ع) انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده شبکه پستی در راهپیمایی اربعین حسینی انجام شده، گفت: ۱۰ جلسه آموزشی عمومی و تخصصی برای کارکنان اعزامی به مهران و کشور عراق برگزار شده همچنین تولیدات رسانه ای مختلف تهیه و هسته مستندساز در مسیر اربعین استقرار یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اشیا و مدارک گمشده از مواکب مستقر در پایانه مرزی مهران و شهرهای نجف و کربلا توسط نیروهای اعزامی جمع آوری شده است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1495081

مهمترین اخبار ایران و جهان: