نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 10:45

مسابقات زورخانه‌ای با شرکت ۱۱۰ ورزشکار در بجنورد برگزار شد

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بسیج خراسان‌شمالی گفت: در مسابقات زورخانه ای خراسان‌شمالی، ۱۱۰ ورزشکار در پنج ماده ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ایمان قدرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: نخستین دوره از مسابقات مهارت های تیمی زورخانه ای، مهارت‌های فردی وکشتی پهلوانی بسیج خراسان‌شمالی با حضور ورزشکاران بسیجی به میزبانی هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بسیج برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقات تعداد ۱۱۰ ورزشکار در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در پنج ماده ورزشی رشته‌های کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ و کشتی پهلوانی ورزش‌های زورخانه‌ای برای کسب قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی بسیج خراسان شمالی افزود: در مسابقات بخش تیمی و انفرادی رده سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان کشتی پهلوانی ۱۱۰ نفر در مقابل هم‌ صف‌آرایی کردند که به ‌ترتیب تیم گود علمدار، تیم شهید صفا و مدرسه پهلوانی شهید صفا بر سکوی قهرمانی ایستادند.

قدرتی خاطرنشان کرد: در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان نخستین دوره از این مسابقات علی فیروزه، امیر رحیم زاده و محمد افشین موفق به کسب قهرمانی در ماده کشتی پهلوانی شدند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1521137

مهمترین اخبار ایران و جهان: