نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 19:09

جشنواره رسانه خورشید، موجب شناسایی ظرفیت‌های کشور در حوزه بین‌المللی می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخشی از جنگ روانی که علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند، ناشی از عدم شناخت از واقعیت‌های کشور، پیشرفت‌ها و اتفاقات مهمی است که به برکت انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه زنان در این کشور اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در حاشیه جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید، با بیان اینکه امروز، جریان فرهنگی قدرتمندی در حوزه زنان رخ داده است، اظهار کرد: نزدیک به ۴٠درصد از فعالین رسانه دنیا که در سایت جامع رسانه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند از بانوان هستند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی خورشید، افزود: بانوان خبرنگار از نقاط مختلف دنیا در مشهد جمع شدند و با استفاده از تجربیاتی که از این برنامه کسب می‌کنیم می‌توانیم گام‌های مهمی را برداریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی متذکر شد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این معتقدیم که بایستی زمینه حضور اصحاب فکر، فرهنگ، رسانه و هنر در کشور تسهیل شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه بخشی از جنگ روانی که علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند، ناشی از عدم شناخت از واقعیت‌های کشور، پیشرفت‌ها و اتفاقات مهمی است که به برکت انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه زنان در این کشور اتفاق افتاده است، اظهار کرد: این جشنواره محفلی برای معرفی ظرفیت‌های بزرگ و هم اندیشی بانوان خبرنگار و اصحاب رسانه است تا در آینده بتوانیم گام‌های بلندی برای حرکت‌های رسانه‌ای مستقل در دنیا برداریم.

پایان پیام/ ۷۰۰۸۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520737

مهمترین اخبار ایران و جهان: