نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 04:01

نیمی از اعضای تیم ملی ووشو زنجانی هستند

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان از حضور دو ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی ووشو با حضور محسن محمدسیفی و افشین سلیمی تشکیل شده که در واقع نیمی از ترکیب چهاره نفره تیم از ووشوی زنجان هستند.

علی الماسی، رئیس هیأت ووشوی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر وضعیت مطلوب ووشوی استان اظهار کرد: ووشوی زنجان در سه هفته گذشته دو قهرمانی در مسابقات آسیایی و المپیک دانشجویان جهان کسب کرده است.

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان افرود: حسام محمدی در مسابقات تالوی جوانان آسیا در ماکائوی مالزی قهرمان شدند و محمدحسین محمدی هم در دانشجویان جهان قهرمان و صاحب مدال طلا شدند.

وی از حضور دو ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی ووشو با حضور محسن محمدسیفی در وزن 70 و افشین سلیمی در وزن 65 تشکیل شده که در واقع نیمی از ترکیب چهاره نفره تیم از ووشوی زنجان هستند.

الماسی با ابراز امیدواری برای کسب مدال توسط ورزشکاران زنجانی عضو تیم ملی ووشو تصریح کرد: کسب مدال توسط ورزشکاران منجر به بهبود رتبه تیم ایران هم در این بازی‌ها خواهد شد.

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان به کسب رتبه دوم تیم نوجوانان و جوانان ووشوی زنجان در مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: یک نفر از اعضای همین تیم جوانان در مسابقات آسیایی مدال طلا کسب کرد.

وی تاکید کرد: تیم بزرگسالان زنجان هم در مسابقات قهرمانی کشور هم مقام نخست را کسب کرده است.

الماسی به مدال برنز ورزشکار ملیکا اشرفی بانوی زنجانی در مسابقات سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این ورزشکار هم در اردوی تیم ملی حضور می‌یابند.

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان با بیان اینکه در بین کادر فنی تیم ملی از مربیان زنجانی حضور ندارند که این انتقاد به فدراسیون هم منتقل شده است، ادامه داد: آنها وعده دعوت از این مربیان را با توجه به مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران زنجانی در آینده داده‌اند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483937

مهمترین اخبار ایران و جهان: