نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 07:01

آغاز تشدید بازرسی‌ها از 15 شهریور در زنجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، طرح تشدید بازرسی از 15 شهریور ماه در سطح استان آغاز و به مدت یک‌ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،  مجید گلشنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر عرضه اقلام مرتبط با ایام بازگشایی مدارس و دانش‌آموزان از 15 شهریور ماه در سطح استان آغاز و تا 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در این طرح نظارت بر مراکز عرضه نوشت افزار، پوشاک و کیف و کفش با حضور بازرسان صمت و اتاق اصناف تشدید شده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، قاچاق و .... ، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 16 شهریور ماه در استان، بازرسان در این نمایشگاه حضور داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با آن برخورد خواهند کرد.

گلشنی با اشاره به مبادی دریافت گزارشات مردمی عنوان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را به صورت تلفنی به شماره 124، یا سامانه اینترنتی 124.ir و یا با ورود به سامانه سرند به آدرس zanjan.sarand.ir و یا از طریق سامانه پیامکی 3000700124 گزارش دهند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: گزارشات رسیده به محض دریافت رسیدگی شده و به طور میانگین حداکثر دو اا سه روزه نتیجه رسیدگی به شاکی اعلام می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485681

مهمترین اخبار ایران و جهان: