نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 20:34

والیبال انتخابی المپیک| جلوه: امیدوارم به المپیک صعود کنیم

مدافع میلنی تیم ملی ایران گفت: تورنمنت سال آینده باقی مانده و مردم مطمئن باشند تمام تمرکز و وجودمان را می‌گذاریم شرمنده مردم نشویم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی جلوه پس از شکست مقابل برزیل گفت: برزیل تیمی است که همیشه به ستاره‌هایش می‌شناختند و همیشه شرایط خوبی دارد. الان نصف نفراتش را تغییر داده و در حال جوانگرایی است اما خیلی خوب از شرایط استفاده می‌کند و تمام تلاشش را کرد که امروز بهترین عملکرد را نشان دهد چون هنوز برای صعود به المپیک شانس دارد.

وی افزود: ما هم باتوجه به اتفاقاتی که در چند روز اخیر برایمان رخ داده، تمام تمرکز و تلاشمان روی این بود که با بهترین نتیجه و برد برای ایران، حس خوب رقم بزنیم اما متاسفانه نشد. خیلی جا داشت در بازی‌هایی که داشتیم، شرایط را بهتر کنیم. خیلی مواقع آنطور که می‌خواستیم نشد و بسیاری از بازی‌ها از دستمان در رفت. اما نگاه به گذشته یا بهانه آوردن چیزی را درست نمی‌کند.

او درباره آینده والیبال ایران عنوان کرد: بهترین کار این است که تمام تمرکز و برنامه‌ریزی را روی این بگذاریم که از بازی آخری که امسال در رده ملی داریم، با یک نتیجه خوب و برد، به کشورمان برگردیم و تمام برنامه‌ریزی را روی این داشته باشیم که عملکرد خوبی نشان دهیم.

جلوه در پایان اظهار داشت: تورنمنت سال آینده باقی مانده و مردم مطمئن باشند تمام تمرکز و وجودمان را می‌گذاریم شرمنده مردم نشویم و سهمیه المپیک را کسب کنیم و آنجا هم با بهترین عملکرد، شادی و حال خوب را به مردم هدیه بدهیم. جا دارد از همه مردم بابت پشتیبانی و حمایت تشکر کنم و مطمئن باشند که ما هم جواب این حمایت را به زودی می‌دهیم و بهترین درخشش را شاهد خواهند بود. امیدوارم ما را دعا کنند و حال همه خوب باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530981

مهمترین اخبار ایران و جهان: