نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 09:53

ترغیب سرمایه‌گذاران برای ورود به حوزه گردشگری استان سمنان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان ترغیب شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم‌زاده، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در جشنواره گردشگری سفر به کویر سمنان اظهار کرد: جشنواره‌های گردشگری یکی از مؤثرترین راه‌های برندسازی گردشگری است.

وی گفت: برای جذب گردشگران به نقاط مختلف استان سمنان باید ابتدا جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و … معرفی شود که یکی از راهکارهای مؤثر آن برگزاری جشنواره‌های گردشگری است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: هدف از برگزاری جشنواره‌های گردشگری، معرفی آداب ‌و رسوم، افزایش نشاط اجتماعی، آشنایی بافرهنگ‌های مختلف و معرفی ظرفیت‌های گردشگری در آن منطقه است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری در هر منطقه موجب رونق گردشگری آن منطقه می‌شود، گفت: با حمایت‌های استاندار سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی استان، اقدامات فراوانی در این حوزه انجام‌ شده است و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان ترغیب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری با بسته‌های سفر و جذب سرمایه‌گذاران با بسته‌های فرصت سرمایه‌گذاری کاربردی می‌شود؛ بنابراین بسته‌های سفر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار جامع گردشگری ایجاد شده است تا شاهد توسعه روزافزون این صنعت در استان سمنان باشیم.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529937

مهمترین اخبار ایران و جهان: