نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 13:59

ملت ایران درس مقاومت را به همگان آموخت

رئیس سازمان بسیج ادارات با بیان اینکه دفاع مقدس ما سرشار از درس های تاریخی و عبرت آموز است، گفت: ایستادگی و مقاومت مردم ما در دوران دفاع مقدس سه درس دفاع، مقاومت و پیروزی را به همگان آموخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سردار سرتیپ فضل الله کفیل صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در فرمانداری ساوه برگزار شد، گفت: دلاوری مردان و زنان ایرانی در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی را که با همراهی کشورهای غربی به این آب و خاک تجاوز کرده بودند ناکام گذاشت و بخشی از کینه توزی های امروز نتیجه ایستادگی ما در مقابل ظالمان بوده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما سرشار از درس های تاریخی و عبرت آموز است، افزود: ایستادگی و مقاومت مردم ما در دوران دفاع مقدس سه درس دفاع، مقاومت و پیروزی را به همگان آموخت و امروز ملت ایران با آموخته هایی که از این سه درس فراگرفته است در مقابل ابر قدرت ها قد علم کرده است. 

رئیس سازمان بسیج ادارات با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران حرکت دشمنان را به طوری متوقف کرده که حتی با نیروی نظامی خود توان ایجاد تغییرات سیاسی را در سایر کشورها ندارند،گفت: سران سلطه که روزی با قلدری نظام های سیاسی را تغییر می‌دادند امروز افول کرده اند و این مهم جز با مقاومت ملت های آزادی خواه رخ نداده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ ترکیبی و شناختی اظهار کرد: امروز دشمنان ما که قبلا در میدان نبرد شکست را تجربه کرده اند به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده اند و با استفاده از ابزار رسانه بدنبال آسیب به بنیان خانواده ها و جوانان هستند.

سردار کفیل افزود: مقابله با این جنگ نیاز به استفاده از روش های نوین و ادبیات اقناعی دارد و با جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر انقلاب است باید در برابر این تهاجمات ایستادگی کرد.

وی گفت: مسوولان و کارگزاران دستگاه های اجرایی افسران و فرماندهان جهاد هستند و نوع رفتار و انجام کار مردم و کسب رضایتمندی آنها اثر بسزایی در کنترل آسیب ها و تقویت انقلاب و ایران اسلامی خواهد داشت. 

رئیس بسیج ادارات با تاکید بر اینکه یک مدیر باید تحمل شنیدن حرف ارباب رجوع را داشته باشد، گفت: برگزاری میزهای خدمت میتواند در شناخت بهتر مشکلات مردم اثرگذار باشد اما باید این میزهای خدمت در نهایت منتهی به رفع مشکل مردم باشد.

فرماندار ساوه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ساوه در موقعیت استراتژیک در بین چند استان است، گفت: ساوه با دارا بودن بزرگترین شهر صنعتی کشور نقش مهمی در اقتصاد غیر نفتی کشور دارد و بعنوان قطب صنایع غیر نفتی در کشور مطرح است.

مهدی الیاسی افزود: علاوه بر صنعت شهرستان ساوه با دارای بودن تنوع در محصولات کشاورزی نقش بسزایی در بازار محصولات کشاورزی در کشور دارد.

وی با بیان اینکه علیرغم نقش آفرینی ساوه در حوزه های مختلف اما زیرساخت ها متناسب با رشد جمعیت نیست گفت: به واسطه صنعتی بودن این شهرستان از رشد بالای جمعتی برخوردار است اما کمبودهایی در سرانه های تحصیلی، آموزشی، ورزشی، رفاهی و ... در این شهر وجود دارد که نیاز به نگاه ویژه دولت به این منطقه داریم.

فرماندار ساوه گفت: نرخ بیکاری در این شهرستان در پایین ترین حد ممکن قرار دارد اما برای رفاه مردم باید زیرساخت هایی را فراهم کنیم تا نشاط اجتماعی بیشتری در این شهر حاکم باشد. 

وی همچنین بر لزوم تکریم ارباب رجوع در مراجعه به ادارات گفت و تاکید کرد: دولت سیزدهم بر احترام به مردم تاکید ویژه ای دارد و باید دستگاه های اجرایی در جلب رضایت مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517681

مهمترین اخبار ایران و جهان: