نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 13:15

ترافیک هشت کیلومتری در محور رشت_قزوین

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به سنگین بودن ترافیک در محور رشت_قزوین گفت: در محور رشت_رودبار شاهد ترافیک بیش از هشت کیلومتری هستیم که کار را برای کنترل ترافیک سخت کرده است، لذا از مسافرین درخواست دارم دیگر به گیلان سفر نکنند.

سرهنگ جاور صفاری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان با توجه به تعطیلات چند روزه اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون خودروهای زیادی وارد گیلان شده و این روند کماکان ادامه‌دار است. 

وی با اشاره به سنگین بودن ترافیک در محور رشت_قزوین گفت: در محور رشت_رودبار شاهد ترافیک بیش از هشت کیلومتری هستیم که کار را برای کنترل ترافیک سخت کرده است، لذا از مسافرین درخواست دارم دیگر به گیلان سفر نکنند. 

رئیس پلیس راه گیلان از ورود بیش از ۲۰۰ هزار خودرو به این استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: از روز گذشته تاکنون ۲۱۴ هزار خودرو از محور رشت_ قزوین وارد استان شدند که این امر منجر به ایجاد ترافیک چند کیلومتری در جاده رشت_قزوین شده است. 

صفاری با درخواست از مردم در خصوص رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی بیان کرد: با توجه به بارندگی و لغزندگی جاده‌ها از مسافرین و رانندگان درخواست دارم در هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499337

مهمترین اخبار ایران و جهان: