نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 21:27

منصوری: اعتبار لازم برای میزبانی بهتر از زائران امام رضا(ع) تأمین شد

معاون اجرایی رئیس جمهور از تامین اعتبار لازم برای میزبانی هرچه بهتر از زائران رضوی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان د‌ومین روز از حضورش در مشهدالرضا از تامین اعتبار لازم برای میزبانی هرچه بهتر از زائران رضوی خبر داد.

وی ادامه داد: بار اصلی میزبانی به عهده مردم و مواکب مردمی است که الحمدالله به بهترین شکل در حال انجام است.

منصوری یادآور شد: دولت هم بر حسب وظیفه ذاتی و تشکیلاتی که دارد مثل اربعین که همه زیرساخت‌ها و امکانات را بسیج کرد تا مراسم پیاده‌روی به بهترین شکل انجام شود، در این ایام هم تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها را پای کار آورده‌است.

وی اضافه کرد: با هدف تنظیم بازار با توجه به اینکه جمعیت چند میلیونی وارد استان خراسان رضوی شده، کالاهای اساسی مثل گوشت، مرغ، برنج، آرد به مقدار مکفی وارد استان شده است.

منصوری با بیان اینکه مخازن سوخت استان پر است، گفت: مسئله مهم امنیت هم با جلسات متعدد شورای تأمین آمادگی دستگاه‌ها در بهترین شرایط خودش به سر می‌برد.

وی‌ ادامه داد: در حوزه سلامت مجموعه هلال احمر و وزارت بهداشت کاملاً آماده هستند امروز هم وزیر محترم بهداشت در استان حضور پیدا کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: اعتبار لازم تامین شده است و برای تسهیل رفت و آمد زائران، علاوه بر بهسازی ۱۲۰۰ کیلومتر از مسیرهای منتهی به استان و حرم مطهر ، ۶ رام قطار و ۱۰ فروند هواپیما به ناوگان عمومی اضافه شده‌است.

منصوری اظهار داشت: امیدواریم در ۴۸ ساعت آینده هم همین روند ادامه پیدا کند و مسافران و زائران حضرت رضا (ع) به سلامت به شهرهای خودشان برگردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499637

مهمترین اخبار ایران و جهان: