نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 16:48

پایگاه دائمی صدا و سیما در موزه دفاع مقدس مازندران ایجاد شود

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ایجاد پایگاه دائمی صدا و سیما را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لازم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی بعدازظهر سه شنبه در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان اینکه صدا و سیما در خط مقدم مجاهدت رسانه‌ای و نبرد شناختی با دشمن قرار دارد، اظهار داشت: همه دوستداران انقلاب از عملکرد رسانه ملی خشنود هستند و دشمنان و بدخواهان ناراحت هستند و ما به این عملکرد در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سیره شهدا افتخار می‌کنیم.

وی افزود: فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز استان در حوزه نشر ارزش‌های انقلایی و دفاع مقدس و سیره شهدا ممتاز، ارزشمند و قابل تقدیر است و کارکنان این رسانه فعالیت خود را در این سنگر مجاهدت می‌دانند که سنگر مقابله با دشمن است.

سرهنگ سلامی با اشاره در پیش بودن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس و ارزش‌های دفاع مقدس و سیره شهدا برای جوانان زندگی بانشاط و معنویت به ارمغان خواهد آورد و باعث تقویت روحیه ایمان، امید و معنویت و افزایش مجاهدت در جامعه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه امروز جامعه ما از هر سو مورد تهدید است، اذعان داشت: امروز در این شرایط، دشمن فرهنگ و اعتقادات و باورهای این ملت را نشانه گرفته و میراث گرانبهای دفاع مقدس گنجینه است و پرداختن و تبیین ابعاد مختلف آن یک تغذیه و حیات معنوی برای جامعه خواهد بود.

سرهنگ پاسدار سلامی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌های بی‌نظیر آحاد مردم و جوانان برای حفظ اسلام، انقلاب و کشور دانست و بیان کرد: ان شاءالله همچون گذشته صدا و سیما نسبت به بصیرت افزایی و عمق بخشی ارزش‌های انقلابی اهتمام ویژه به عمل آورد.

وی معرفی ظرفیت‌های دفاع مقدس را به جامعه و همچنین تشکیل کارگروه فضای مجازی و رسانه دفاع مقدس را ضروری دانست و با اشاره به پرشکوه برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس، افزود: انعکاس برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ساخت و تولید برنامه‌های مختلف حوزه جهاد و مقاومت، نشست‌های تخصصی، مصاحبه با فرماندهان نیروهای مسلح و حضور پیشکسوتان، پخش زنده برنامه‌ها از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را خواستار شد.

این مسئول با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس پایگاهی برای گردشگران، مسافران و زائران امام هشتم است، تأکید کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مقدمه‌ای برای زیارت با معرفت علی بن موسی الرضا (ع) خواهد بود و حضور چندین هزار بازدید کننده از این مرکز را پیش بینی کردیم که لازمه‌اش ایجاد پایگاه دائمی صدا و سیما در این مرکز است.

وی بر لزوم پرداختن عملکرد و فعالیت یادمان‌های شهدای گمنام و دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها و همکاری در برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در صدا و سیمای استان مازندران تأکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475537

مهمترین اخبار ایران و جهان: