نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 23:49

هشدار گروه‌های فلسطینی نسبت به ترور رهبران مقاومت

گروه‌های فلسطینی روز سه شنبه نسبت به هرگونه حماقت دشمن صهیونیستی و ترور رهبران مقاومت هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه‌های فلسطینی روز سه شنبه نسبت به هرگونه حماقت دشمن صهیونیستی و ترور رهبران مقاومت هشدار داده و تاکید کردند که چنین حماقتی کل منطقه را به آتش خواهد کشید و ملت و مقاومت فلسطین متحد و یکپارچه آن را پاسخ خواهند گفت.

این گروه‌ها در کنفرانسی خبری در مقر جنبش احرار در غزه در واکنش به تهدیدات دشمن صهیونیستی علیه صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کردند که اگر دشمن صهیونیستی دست به حماقت بزند و بخواهد العاروری یا هر کدام از رهبران مقاومت را ترور کند، درهایی از بدبختی را به روی خود خواهد گشود که دیگر بسته نخواهد شد.

گروه‌های مقاومت بیان کردند که شهادت والاترین آرزو و خواسته هر فلسطینی است. این گروه‌ها جوانان فلسطینی را به همراه شدن با مقاومت و مشارکت در نبرد آزادسازی و بازگشت که جرقه آن در کرانه باختری زده شده، دعوت کردند.

این گروه‌ها ساکنان کرانه باختری را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و رویارویی با اشغالگران اسرائیلی به منظور به شکست کشاندن طرح‌ها و توطئه‌های آنان فراخواندند.

گروه‌های فلسطینی همچنین خواستار گرد آمدن عموم ملت فلسطین حول گزینه مقدس مقاومت که تنها دروازه حمایت از مسجد الاقصی در برابر طرح‌های تخریب و یهودی‌سازی است، شدند.

از سوی دیگر، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز نیز یورش‌های خود به کرانه باختری و بازداشت فلسطینیان را ادامه دادند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به منطقه «الخان الاحمر» در شرق قدس اشغالی، ۲ بانوی فلسطینی را بازداشت کردند. این ۲ بانوی فلسطینی پس از تلاش برای نجات برادر خود که به بهانه چراندن دام در اراضی نزدیک به شهرک صهیونیستی «کفار دارم» از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست مورد حمله قرار گرفته بود، توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

منابع محلی در این رابطه گزارش دادند: نیروهای امنیتی شهرک صهیونیستی، به یک کودک ۱۱ ساله فلسطینی حمله کردند و ۲ خواهر این کودک، نسبت به نجات این کودک از چنگال آنان اقدام کردند، اما نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با حضور در محل حادثه، این ۲ خواهر فلسطینی را بازداشت کردند.

در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک بانوی فلسطینی دیگر را بازداشت کردند و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک باب خانه متعلق به فلسطینیان در منطقه البویره واقع در شرق الخلیل را ویران کردند و برخی خبرنگاران که مشغول پوشش خبری این اقدام صهیونیست‌ها بودند را بازداشت کردند.

در شهر اشغالی ام الفحم واقع در اراضی اشغالی نیز یک خانه در حال ساختِ متعلق به فلسطینیان به بهانه نداشتن جواز ساخت از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ویران شد. این اقدام صهیونیست‌ها با حمایت پلیس و نیروهای ویژه امنیتی رژیم صهیونیستی و پس از مسدود نمودن خیابان‌های منتهی به این خانه انجام شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارد خانه خالد خروشه، اسیر فلسطینی ساکن اردوگاه عسکر در نابلس واقع در کرانه باختری را تخریب کند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده این اقدام را به دلیل مشارکت خروشه در عملیات ضدصهیونیستی ۲۶ فوریه سال جاری میلادی در حواره که به هلاکت ۲ شهرک‌نشین صهیونیست انجامید، اجرا خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476081

مهمترین اخبار ایران و جهان: