نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 22:31

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان توسعه می‌یابد

استاندار لرستان گفت: در بازدیدی که انجام دادیم کمی و کسری‌های این مرکز مشخص شده و تلاش می‌کنیم با استفاده از امکاناتی که در اختیار داریم در مسیر قانونی برای تکمیل و توسعه این مرکز کمک کنیم.

به گزارش...فرهاد زیویار، استاندار لرستان، عصر امروز ۲۶ شهریورماه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در حاشیه این بازدید، عنوان کرد: زیربنای مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی ۷۰۰ مترمربع است که ظرفیت توسعه بیش تر را دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک ساختمان نیمه کاره نیز در مجاورت این مرکز قرار دارد که متعلق به خود جهاد دانشگاهی بوده و تکمیل آن می‌تواند ظرفیت پذیرش مرکز درمان ناباروری را حداقل دو برابر کند.

استاندار تصریح کرد: در بازدیدی که انجام دادیم کمی و کسری‌های این مرکز مشخص شده و تلاش می‌کنیم با استفاده از امکاناتی که در اختیار داریم در مسیر قانونی برای تکمیل و توسعه این مرکز کمک کنیم.

زیویار گفت: خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان در راستای کمک به رفع یکی از دغدغه‌های مهم کشور یعنی تهدید جوانی جمعیت است.

وی ادامه داد: این مرکز یک سری از امکانات را به صورت جهادی و با هزینه‌های حداقلی در اختیار زوجین نابارور قرار می‌دهد.

استاندار تصریح کرد: خوشبختانه از زمان تاسیس، این مرکز کارنامه خوبی را در عمل های جراحی به ثبت رسانده است.

زیویار افزود: طبق گزارش مدیر این مرکز بیش از ۷۰ درصد اعمال جراحی ناباروری انجام شده در آن موفقیت آمیز بوده است.

استاندار لرستان همچنین در خصوص تشکیلات جهاد دانشگاهی ابراز کرد: این سازمان به معنای واقعی هم در سطح ملی و هم استانی موفقیت های زیادی را در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، خدماتی و پژوهشی به ثبت رسانده است که نمونه‌ای از اثربخشی بیش تر از منابع دولتی آن است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501781

مهمترین اخبار ایران و جهان: