نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 00:07

حماس: تهدیدات دشمن نشانگر بحرانی است که در آن گرفتار شده است

حازم قاسم در سخنانی تاکید کرد که تهدیدات دشمن صهیونیستی علیه رهبران حماس و مقاومت در غزه و خارج از فلسطین، بیانگر بحران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات دشمن صهیونیستی علیه رهبران حماس و مقاومت در غزه و خارج از فلسطین، بیانگر بحرانی است که این رژیم در آن گرفتار شده است.

حازم قاسم در گفتگو با روزنامه «دنیا الوطن» گفت که این تهدیدات تکراری است و دشمن صهیونیستی هر بار که در نتیجه تشدید عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان گرفتار بحران می‌شود، به آن روی می‌آورد.

قاسم تصریح کرد که مقاومت حساب همه احتمالات را کرده و آماده است تا هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه و خارج از آن را با قدرت پاسخ گوید.

از سوی دیگر، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات تیراندازی امروز در الخلیل که به هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن چندین نفر دیگر از آنان منجر شد، واکنش نشان داد.

وی تاکید کرد: مقاومتِ قهرمان، با تمام توان و قدرت صهیونیست‌ها را در شمال، مرکز و امروز در جنوب آن زیر ضربات سهمگین خود قرار داده است.

حازم قاسم اظهار داشت که این عملیات در چارچوب واکنش طبیعی فلسطینیان به جنگ دینی دشمن صهیونیستی علیه مقدسات فلسطین و طرح‌های اشغالگرانه این رژیم در قدس و کرانه باختری انجام گرفته است.

وی افزود که جوانان مبارز فلسطینی در کرانه باختری قادر به نفوذ به سیستم‌های امنیتی دشمن صهیونیستی به رغم آماده‌باش کامل این رژیم هستند.

سخنگوی حماس تاکید کرد که عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین ادامه خواهد داشت.

همچنین جنبش جهاد اسلامی عملیات تیراندازی امروز در الخلیل که به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چندین نفر دیگر انجامید، را پیامی هشدارگونه به دشمن صهیونیستی دانست مبنی بر اینکه روزهای به مراتب سخت‌تری در انتظار آنان خواهد بود و مقاومت فلسطین هر لحظه در میدان حاضر است.

این جنبش تاکید کرد که عملیات الخلیل پاسخی طبیعی به جنایات دشمن اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین بود.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات الخلیل در ادامه عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان صورت گرفت و قدرت نفوذ مقاومت در کرانه باختری به سیستم‌های امنیتی دشمن صهیونیستی و عبور از تمامی موانع و تدابیر امنیتی شدید و پیچیده این رژیم را به اثبات رساند.

جنبش احرار فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات الخلیل اصرار ملت فلسطین بر پایبندی به گزینه مقاومت و عزم و اراده پولادین آن برای اجرای عملیات‌های قهرمانانه مقاومتی به رغم تمامی موانع و تدابیر امنیتی شدید دشمن را نشان داد.

امیر بوخبوط خبرنگار نظامی صهیونیست وبگاه واللا با اشاره به هلاکت سه شهرک نشین صهیونیست طی سه روز اخیر در عملیات‌های مقاومتی از این مساله به شدت ابراز نگرانی کرد. براساس اعلام منابع فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) ۳۴ صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری به هلاکت رسیده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465381

مهمترین اخبار ایران و جهان: