نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 16:57

افتتاح و کلنگ‌زنی 49 طرح در شهرستان بروجن

فرماندار بروجن گفت: 49 طرح عمرانی در بخش‌های مختلف به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن، فتاح کرمی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: در هفته دولت ۳۸ طرح در شهرستان با اعتبار ۲ هزار و ۷۲۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۸۸ نفر اشتغالزایی شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با بیان اینکه در بازدید و افتتاح پروژه‌ها تنوع و نگاه همه‌جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه شهرستان بروجن به چشم می‌خورد، عنوان کرد: بحث افتتاح‌ها در شهرستان بروجن شامل ۱۲ کاربری بوده که در نوع خود بی نظیر است.

محمدکاظم منزوی با اشاره به سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به شهرستان بروجن اظهار داشت: در این سفر از مهم‌ترین ویژگی شهرستان بروجن بعنوان شهر تالاب‌ها رونمایی شد که این موضوع یک مزیت ویژه اقتصادی است.

وی در خصوص پروژه‌های کلنگ‌زنی و افتتاحی هفته دولت در شهرستان بروجن گفت: آن چیزی که در کنار احداث پروژه‌ها دنبال می‌شود جنبه اقتصادی آن است و اینکه این پروژه‌ها موجب آرامش و آسایش شهروندان شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با قدردانی از خدمات دولتمردان در شهرستان بروجن، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا پروژه‌های کلنگ‌زنی شده هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471837

مهمترین اخبار ایران و جهان: