نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 20:12

علت اصلی انتقال هری کین به بایرن فاش شد

ستاره فوتبال انگلیس از علت اصلی انتقال به بایرن مونیخ در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تابستان امسال هری کین پس از 19 سال بازی برای تاتنهام از آکادمی تا تیم بزرگسالان این باشگاه تصمیم گرفت از لیگ برتر انگلیس جدا شود و با 100 میلیون پوند به بایرن مونیخ بپیوندد.

هری کین تنها 48 گل فاصله داشت تا عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کند ولی عطای این افتخار را به لقایش بخشید و تصمیم گرفت مسیری تازه برای خود انتخاب کند.

هری کین در 3 بازی ابتدایی در بایرن توانسته 3 گل بزند و می‌توان مسیری روشن برای او متصور شد. به گفته بسیاری از کارشناسان او بایرن را به دلیل کسب جام انتخاب کرد ولی خود بازیکن نظر دیگری دارد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از تساوی با اوکراین در خصوص علت انتقال به بایرن مونیخ صحبت کرد و مدعی شد که جایزه و افتخار تنها دلیل او برای انتقال به بوندس لیگا نیست.

هری کین گفت: صحبت‌هایی زیادی در خصوص انتقال به بایرن به واسطه کسب جام و افتخار منتشر شده است ولی باید بگویم که این تنها دلیل من نیست. من می‌خواهم جام و افتخار کسب کنم ولی نمی‌توان گفت دلیلم برای انتقال به بایرن این است.

ستاره انگلیسی باواریایی‌ها اظهار داشت: من احساس کردم نیاز دارم تا در بالاترین سطح ممکن بازی کنم تا پیشرفت کنم. من خواستم در کنار بهترین مهاجمان و بهترین بازیکنان باشم. من نیاز داشتم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و برای کسب جام بجنگم.

هری کین گفت: فصل پیش همه چیز برای من خوب پیش رفت و توانستم گل‌های زیادی به ثمر رسانم ولی این مسئله برای اسپرز نیفتاد. من تصمیم گرفتم که یک قدم دیگر بردارم و چالشی جدید تجربه کنم.

وی ادامه داد: بیشترین چیزی که پس از انتقال به بایرن احساس می‌کنم، فشار است. من اینجا نیامدم که ببرم، من باید در اینجا ببرم.

هری کین در بازی انگلیس مقابل اوکراین در مقدماتی یورو 2024 نیز موثر ظاهر شد و توانست با یک پاس زیبا، گل اول سه‌شیر را مهیا سازد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493581

مهمترین اخبار ایران و جهان: