نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 16:07

۴۰ درصد مشترکین برق همدان پاداش خوش‌مصرفی گرفتند

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: ۴۰ درصد مشترکین برق استان مشمول ۱۳ میلیارد تومان پاداش خوش‌مصرفی به حساب‌شان واریز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سهرابی‌بیدار ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه ۸۱۰ مشترکین برق استان همدان هستند، اظهار کرد: این مشترکین با ۱۹ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف برق‌رسانی می‌شوند.

وی افزود: تأمین برق محل‌های مورد نیاز مشترکین ۱۸ هزار و ۵۱۶ دستگاه ترانسفورماتور لحاظ شده که ۲ هزار و ۴۵۱ مگاوات آمپر ظرفیت برق را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه ۳۱۰ خط تأمین کننده برق در تمام نقاط شهری و هزار ۷۳ روستا تأمین می‌کنند، گفت: در هفته دولت ۱۳۰ پروژه به اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

سهرابی‌بیدار خاطرنشان کرد: در شهرستان همدان ۲۳ پروژه با اعتبار ۷۱۵ میلیارد ریال، در شهرستان ملایر ۲۱ پروژه، نهاوند ۱۲ پروژه، تویسرکان ۱۰ پروژه، اسدآباد ۱۲ پروژه، بهار هشت پروژه، رزن ۱۲ پروژه، کبودرآهنگ ۱۰ پروژه، درگزین ۱۱ پروژه و فامنین نیز ۱۱ پروژه در این هفته افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص ۵۴ درصد پروژه‌های هفته دولت به بخش هوشمندسازی بیان کرد: حوزه افزایش قابلیت اطمینان انتقال برق ۲۸ درصد پروژه، افزایش بهره‌وری ۱۷ درصد و مشتری‌مداری و ارتباط دوسویه با مشتریان ۱۰ درصد پروژه‌ها تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان عنوان کرد: سال گذشته مرکز دیسپاچینگ «دو» را بهره‌برداری کردیم و امروز ۱۳۵ سلول هوشمند در پست‌های زمینی استان نصب شده که از راه دور پایش را انجام می‌دهند.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه سال گذشته در حوزه تأمین آب و رفع بحران ۳۳ حلقه چاه آب شرب و ۲۸ پست هوایی در ایستگاه تالوار نصب شد به طوری که کار در زمان‌های بسیار کوتاه انجام شد، گفت: خوشبختانه با یک اقدام جهادی در تأمین برق‌رسانی به پروژه آبرسانی سد تالوار توانستیم قدم بزرگی برداریم.

وی افزود: امسال نیز علی‌رغم گرمای بی‌سابقه و شدید در تمام کشور تا به امروز توانسته‌ایم به خوبی از پیک مصرف تابستان گذر کنیم هرچند همچنان گرمای هوا ادامه دارد و از شهروندان تقاضای صرفه‌جویی را داریم.

۴۰ درصد مشترکین برق همدان پاداش خوش‌مصرفی گرفتند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473481

مهمترین اخبار ایران و جهان: