نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 20:00

نهم دی‌ماه روز میثاق مردم با ولایت‌ است

فرماندار بردسکن با بیان این که شهادت حاج قاسم به یک حماسه تبدیل شد، گفت: حماسه نهم دی ماه روز بصیرت، حماسه و میثاق مردم با ولایت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده در جلسه امروز ستاد برنامه ریزی گرامیداشت نهم دی ماه  و هفته بصیرت اظهار کرد: حماسه‌ای که مردم در سال ۸۸ ایجاد کردند خط بطلانی بر تمام برنامه‌های شیطان‌صفت دشمن کشید که خواب‌های عجیبی برای این نظام و مملکت می دید.

فرماندار بردسکن دراین جلسه که فرماندهان نظامی وانتظامی واعضای شورای اداری شرکت داشتند، گفت: دشمن  فکر می کرد، با ورود تعدادی معاند و ضد انقلاب به کف خیابان، نظام ساقط می‌شود و از بین می‌رود که مردم با حماسه بسیار عظیمی آفریدند و نشان دادند که همچنان پای این نظام و انقلاب  و مدافع خون شهدای عزیز هستند.

وی با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)  هفته زن  ومقام مادر ونیز  سالگرد شهادت  سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ا فزود: دشمن فکر کرد با شهادت حاج قاسم، کار مقاومت به سرانجام می‌رسد اما دیدیم که شهادت حاج قاسم خود یک حماسه شد  که هم ایران و هم دنیا را تکان داد.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه  حماسه نهم دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نماد عزت ، استقلال ، غیرت و بصیرت و اقتدار برای نظام اسلامی ما شد، گفت: دشمن فکر می کرد که با ایجاد فتنه و توطئه و تفرقه واقعا کاری خواهد کرد که حضور مردم در مناسبت‌ها کمرنگ شود اما مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی علی‌رغم همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان با هوشیاری و با عزت و اقتدار نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب ورهبری هستند.

دهقان زاده با اعلام اینکه مشکلات موجود را دشمنان بوجود آوردند، گفت: این دشمن است که با توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه مشکلات را برای مملکت ما ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: امروز مقاومت و اخلاص و ایمان و ولایت‌مداری حاج قاسم یک مکتب شده و مکتب ایشان نیز در مملکت ما تدریس می‌شود.

فرماندار شهرستان بردسکن با اشاره به اینکه جوانان ما علاقه‌مند هستند که راه حاج قاسم را ادامه دهند، گفت: ما با از دست دادن حاج قاسم، حاج قاسم های متعدد فراوانی بدست آوردیم و خیلی از مردم در گمنامی به سر می‌بردند اما خود را نشان دادند و امروز جوانان و نوجوانان ما رزمنده ها و بسیجیان و علاقه مند امروز سیره حاج قاسم را در پیش گرفته‌اند.

دهقان زاده  افزود: مکتب حاج قاسم این نیست که در آن سوی مرزها اسلحه به‌دست گرفت بلکه مهمترین قسمت آن این است که حاج قاسم در تمام حوادث انقلاب و نظام حضور داشته و یار و یاور رهبر معظم انقلاب بود. حاج قاسم مرد میدان و و در همه عرصه‌ها به صورت جهادی حضور داشت.

فرماندار بردسکن از همه روسای ادارات خواست ضمن برنامه ریزی و تبیین ارزش های انقلاب  نسبت به همراهی با برنامه های ستاد گرامیداشت نهم دی وهفته میثاق امت با ولایت  که توسط سپاه شهرستان اعلام می شود، شرکت کنند.

 پایام پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617081

مهمترین اخبار ایران و جهان: