نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 09:14

توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان از کشف 16 دستگاه سرخ کن خارجی قاچاق به ارزش یک میلیاردریال و توقیف یک دستگاه خودروسواری پراید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: در راستای تداوم طرح های مقابله باقاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی افزود: پس ازتوقف خودرو و بازرسی ازآن توسط ماموران، تعداد 16 دستگاه سرخ کن خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده، کشف و یک نفر را دراین خصوص دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس بوده، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت های پلیسی110 گزارش کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581837

مهمترین اخبار ایران و جهان: