نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 16:41

انقلاب شکوهمند اسلامی باید برای جوانان و مردم تبیین شود

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه باید از غزه درس فرهنگی، معرفت و درس اعتماد به وعده‌های الهی بگیریم، گفت: جامعه امروز نیازمند تبیین است انقلاب شکوهمند اسلامی باید برای جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین سجادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهارکرد: بسیج معراج اندیشه‌های پاک انسانی، لشکر مخلص خدا و مکتب عشق شهدا است.

وی بیان کرد: بسیج اگرچه ارتش ۲۰ میلیونی است که برای مبارزه و خنثی کردن توطئه‌های دشمن تشکیل شد اما آنچه اهمیت دارد تفکر بسیج است که می‌تواند به اخلاص و معنویت برسد.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: امروز وظیفه بسیج سنگین‌تر شده است بسیج باید همواره آماده مبارزه با توطئه دشمن باشد و در همه زمینه‌های سیاسی، احتماعی و اقتصادی آمادگی کامل داشته باشد.

وی اظهار کرد: جامعه امروز نیازمند تبیین است انقلاب شکوهمند اسلامی باید برای جوانان و مردم تبیین شود.

حجت الاسلام سجادی ادامه داد: بسیج همواره در همه صحنه ها از جمله سیل، زلزله، توفان، مسائل علمی و دانش بنیان در جامعه حضور پررنگی داشته است.

وی با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) اظهار کرد: الگوی همه مسلمانان جهان حضرت فاطمه زهرا (س) است و باید دشمن شناسی، استقامت، جهاد کبیر، پاکدامنی و حجاب، تربیت فرزندان و ولایتمداری را از این حضرت یاد بگیریم و در زندگی خود بکار گیریم.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی به نوار غزه افزود: حماس یک گروه مبارز کوچک است که از بسیج الگو گرفته اما امروز بسیج جهانی علیه صهیونیست به پا خاسته است.

وی بیان کرد: باید از غزه درس فرهنگی، معرفت و درس اعتماد به وعده‌های الهی بگیریم.

حجت الاسلام سجادی گفت: رژیم جعلی صهیونیست عصاره تمدن غرب است؛ تمدنی که همواره وحشی‌گری های زیادی از خود نشان داده است.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: مقام معظم رهبری همچنین در جمع ورزشکاران توجه به حجاب و توجه به فرزندآوری از سوی ورزشکاران زن را تحسین کردند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583181

مهمترین اخبار ایران و جهان: