نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 10:01

انهدام باند 5 نفره سارقان مسلح در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 5 نفره سارقان مسلح که با سلاح گرم موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه را از مالباختگان به سرقت می بردند با 24 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته در نهایت محل اختفای سارقان شناسایی و متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی اولیه یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه ،یک دستگاه موتورسیکلت و تعدادی گوشی و اموال سرقتی دیگر کشف و ضبط گردید .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقرار متهمان به 24 فقره سرقت در سطح شهرستان چابهار، از شهروندان خواست؛ از تردد غیر ضروری در مکانهای تاریک و خلوت و حاشیه ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604481

مهمترین اخبار ایران و جهان: