نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 22:07

نظارت امینانه و صادقانه بر دستگاه‌های اجرایی ضروری است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نظارت امینانه و صادقانه بر دستگاه‌های اجرایی ضروری است، گفت: باوجود گزارش‌های خوب باز هم شاهد ریخت و پاش و مصارف غیرنیاز توسط بسیاری از دستگاه‌های اجرایی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، نشست آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه امروز با نامداری قائم‌مقام معاونت امور اجرایی دیوان محاسبات کشور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این نشست با اعلام انزجار نسبت به اقدامات ددمنشانه صهیونیست‌های غاصب جلاد، اظهار کرد: از اینکه مازندران موفق به کسب رتبه اول در امور اجرایی دیوان محاسبات کشور شده است جای خرسندی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مساله تقوا و معنویت، افزود: همچنین مساله نظارت‌های مدرن همچون جریان الکترونیکی بودن کارکرد و دولت الکترونیک در دیوان محاسبات جدی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید به سمت تجهیز و دولت الکترونیک پیش برویم، اضافه کرد: نگه داشتن این مجموعه نظارتی در راستای صداقت و امانت خودش بخشی از مدیریت است،
و این مجموعه را باید حفظ کرد تا به‌وسیله آن استان حفظ شود.

محمدی لائینی با هشدار اینکه نفوذ مساله جدی است، خاطرنشان کرد: باوجود گزارش‌های خوب باز هم شاهد ریخت و پاش و مصارف غیرنیاز توسط بسیاری از دستگاه‌های اجرایی هستیم که باوجود نظارت، امر به معروف و حراست جایز نیست.

وی با اعلام اینکه از نظر امر به معروف هم باید از گردنه‌های نظارت محافظت شود، بیان کرد: در ادارات باید از خرابی تاسیسات و گرمایش و سرمایش اضافه جلوگیری شود درست است ما مملکت غنی هستیم ولی تربیت اقتصادی و مصرف ما باید جدی‌تر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه نظارت امینانه و صادقانه بر دستگاه‌ها ضروری است، اظهار کرد: دانش‌بنیان کردن نظارت همراه با صداقت، اخلاق، معنویت، ایمان و تقوا و موارد دیگر در این دستگاه نیز ضرورت دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه گاهی نظارت‌ها همراه با نوعی ابُهت‌ها و وحشت‌آفرینی‌های کاذب است که دست مدیران را می‌بندد، گفت: جمع بین نظارت و رافت خودش نوعی هنر مدیریتی است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568681

مهمترین اخبار ایران و جهان: