نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 12:57

استفاده از مساجد و تکایا برای اسکان بی خانمان‌ها

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران عنوان کرد: ضرورت دارد که شهرداری با همکاری مؤسسات خیریه برای اسکان این شهروندان که بیش از سه سال سابقه سکونت در تهران دارند، اقدام کند و مساجد و تکایا نیز در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش فارس، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع آلودگی هوا از تذکر گذشته است و مدیران باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به جهش قیمت مسکن در تهران و رواج پدیده ای به نام بی سرپناهی شهروندانی که با وجود سلامت کامل و اشتغال دسترسی به سرپناه ندارند، افزود: در فصل زمستان فضای گرمخانه ها برای سکونت این افراد مناسب نیست، به گرمخانه ها مراجعه نمی‌کنند؛ لذا ضرورت دارد که شهرداری با همکاری مؤسسات خیریه برای اسکان این شهروندان که بیش از سه سال سابقه سکونت در تهران دارند، اقدام کند و مساجد و تکایا نیز در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به روند رو به رشد رسیدگی به حقوق کارکنان در شهرداری تهران، ابراز امیدواری کرد که تا حقوق تمام کارمندان به حداکثر رقمی که باید برسد، روند رسیدگی به دغدغه کارکنان ادامه یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594637

مهمترین اخبار ایران و جهان: