نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 18:33

تکمیل پایانه شهرک حمل و نقل خواف نیازمند سرعت بخشی است

فرماندار خواف گفت: تکمیل شهرک حمل و نقل منطقه سنگان این شهرستان، نیازمند نگاه جدی مسئولان و سرعت بخشی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، مهدی عباسپور در دیدار با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، اظهار کرد: نخستین فاز پایانه شهرک حمل و نقل شهرستان خواف در سال گذشته با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح شد که باید برای تکمیل این پروژه با نگاه و حمایت جدی‌ سازمان همیاری شهرداری‌های استان سرعت بیشتری نسبت به قبل صورت گیرد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های نظارتی سال قبل برای این شهرک حمل و نقل در منطقه سنگان خواف، پروانه بهره‌برداری یک‌ساله صادر شد.

فرماندار خواف تصریح کرد: در کنار حوزه معادن سنگ‌آهن سنگان شهرستان خواف کلکسیون گردشگری، طبیعت، تاریخ و عشایر نیز به چشم می‌خورد که فرصتی بی‌نظیر است.

وی به منظور رونق اقتصادی، خواستار سرمایه‌گذاری شرکت گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های استان در حوزه‌های مطرح شده شهرستان مرزی خواف شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این جلسه گفت: نگاه ویژه دستگاه قضایی خراسان رضوی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که شهرستان مرزی خواف در اولویت خواهد بود.

محمودرضا فخر ادامه داد: پیگیری مجدد برای راه‌اندازی پایانه ریلی شهرستان خواف در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در خصوص ساماندهی ماشین‌آلات فرسوده شهرداری‌ها با یک شرکت داخلی در مشهد مقدس که ۴۴ درصد از قطعات و تجهیزات ماشین‌آلات بومی‌سازی است مذاکره صورت گرفته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593881

مهمترین اخبار ایران و جهان: