نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 16:01

دانش‌آموزان به دیدار سبزپوشان سپاه رفتند

در اقدامی متفاوت دانش‌آموزان مسکن مهر دهدشت با حضور در ناحیه مقاومت بسیج دهدشت، هفته بسیج را به سبزپوشان این نهاد مقدس تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت هفته بسیج، کارکنان اداره آموزش وپرورش دهدشت و دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهدای مسکن مهر به نمایندگی از حوزه دانش‌آموزی از زحمات و تلاش های سبزپوشان ولایت قدردانی کردند.

آن‌ها در ابتدا با ادای احترام به شهدای بسیجی و تقدیم دکلمه و شعر به پرسنل خدوم بسیج و اهدای گل و شیرینی به این عزیزان هفته بسیج را گرامی داشتند.

فریدون فاطمی‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل و طلیعه دار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسبج  دژ مستحکم حفظ ارزش های اسلام و آرمان های اصیل و بلند انقلاب ماست.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه باور قلبی به بسیج در جامعه را تاثیرگذار دانست و گفت: اگر به بسیج و تفکر بسیجی باور داشته باشیم و اهمیت آن را درک کرده باشیم، حفظ نظام و کشور و تداوم پیروزهای جبهه اسلام را شاهد خواهیم بود.

وی نگاه بسیجی، انقلابی و تفکر باورمندانه را گره‌گشای مسائل دانست و گفت: نگاه بسیجی و انقلابی باورمندانه، همراه با قصد قربت موجب عبور از تنگنا‌ها و گره‌گشایی مسائل اجتماعی می‌شود.

فاطمی‌زاده عنوان کرد: حضور ما و دانش‌آموزان نشانگر قدر‌دانی از تفکر بسیجی و انقلابی است و در سایه لطف و عنایت پروردگار و مجموعه شما به عزت خواهیم رسید.

سید علی‌اصغر پور بهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت ضمن خیر مقدم به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و تبریک چهل و چهارمین بهار نهاد مقدس بسیج گفت: نهال بسیج به فرمان امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ کاشته شد و آن نهال ۹۳ هزار شهید دانش آموز و ۴ هزار شهید فرهنگی بسیجی به نظام و انقلاب تقدیم کرد.

پور بهشت خطاب به دانش آموزان و فرهنگیان حاضر در جلسه افزود: آرامش و امنیت کشور عزیزمان را مدیون تمام شهدا خاصه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستیم که امروز با آرامش و امنیت خاطر به مدرسه و کلاس درس می‌رویم.

وی گفت: امروز از قاب تلویزیون و رسانه‌ها شاهد ایرانی قدرتمند در عرصه‌های بین‌المللی و مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و..هستیم که مرهون تلاش ها و زحمات شهدا، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و خدمتگزاران صدیق به نظام و انقلاب هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت از دو قشر تاثیرگذار بسیج فرهنگیان و دانش آموزی یاد کرد و گفت: بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی دو قشر تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ تفکر بسیجی و خدمات نظام به انقلاب هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584081

مهمترین اخبار ایران و جهان: