نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 22:51

محدودیت‌های ترافیکی مهمان روزهای پایانی پاییز در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی هفته پایانی پاییز از فردا در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد هوایی صاف و ترافیکی روان در جاده‌های شمال هستیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی هفته پایانی پاییز در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود، البته اعمال این محدودیت درصورت سنگین بودن بار ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آذر از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه اول دی، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب گفت: معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که در همین زمینه اعمال محدودیت‌های ترافیکی را خواهیم داشت که در هفته جاری هم در دستور کار پلیس قرار دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609937

مهمترین اخبار ایران و جهان: