نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 11:48

اختصاص واحد مسکونی برای ساکنان کوی فلسطین

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ساکنان تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه آهن، ساکن قرار دارند همزمان با سفر استانی دور دوم رئیس‌جمهور در پروژه‌های مسکن ملی صاحب خانه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان پیش از امروز در جلسه پیگیری جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین زنجان در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سفر دور نخست رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت‌الله رئیسی صادر شد که در این راستا با پیگیری استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت برای جابه‌جایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه عملیاتی شدن طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مسوولین استان است، ابراز کرد: همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله جابه‌جایی انجام می‌شود.

وی افزود: در زون سوم ۶۴ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در  منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه آهن هستند در اولویت بوده و در سفر رئیس جمهور به استان به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

گفتنی است، رئیس جمهور در سفر دور نخست خود به زنجان به صورت سرزده از این منطقه بازدید و پس از شنیدن مشکلات و درد دل‌های مردم دستور جا‌به‌جایی اهالی این منطقه را داد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610337

مهمترین اخبار ایران و جهان: