نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 09:40

٩٠ درصد زیرساخت‌ها در شهرستان بهار آماده برگزاری انتخابات است

معاون سیاسی امنیتی شهرستان بهار گفت: در حال حاضر بیش از ٩٠ درصد زیرساخت‌ها آماده برگزاری انتخابات است و این رقم تا زمان انتخابات به صد درصد خواهد رسید.

 رضا شالبافیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگال فارس در همدان با تاکید بر لزوم حضور پرشور در انتخابات اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان بهار و کمیته‌های ده‌گانه آن مقدمات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ٩٠ درصد زیرساخت‌های لازم آماده برگزاری انتخابات در شهرستان بهار است و این رقم تا زمان انتخابات به صد درصد خواهد رسید.

معاون سیاسی امنیتی شهرستان بهار ادامه داد: طبق قانون کارگزاران و مدیران دولت در هر سمتی و مسئولیتی اجازه رفتارهای شائبه‌انگیز و سوگیری له یا علیه داوطلبان نمایندگی را نخواهد داشت و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی گفت: مجموعه وزارت کشور و ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان بهار مصمم است در تراز امنیتی بالا، سالم‌ترین انتخابات با مشارکت حداکثری ذیل منویات رهبری با اجرای چهار راهبرد انتخابات سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را برگزار کند.

شالبافیان گفت: فرصت و ظرفیت‌های ویژه‌ای برای فعالیت‌های تبیینی در حوزه انتخابات فراهم است که لازم است مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610137

مهمترین اخبار ایران و جهان: