نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 11:03

مشکلات ۱۲ واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مشکلات زیربنایی، مالیاتی، گمرکی و بانکی ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان،‌ یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در پنجاه و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: مصوبات جلسه کارگروه تسهیل حاصل تلاش‌های مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو در جلسات کارشناسی این کارگروه است و برای این مصوبات جلسات کارشناسی متعددی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت صمت ابلاغ شده و رسماً فرآیند ثبت‌نام واحدهای متقاضی تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۲ آغاز شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تشکیل کارگروه رشد یکی از اقدامات خوب در این استان بود که در جهت حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رشد تولید در استان شکل گرفته که در قالب این کارگروه مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی بررسی شد و کارشناسی لازم صورت گرفته است.

احمدی بیان کرد: در این جلسه مشکلات زیربنایی، مالیاتی، گمرکی و بانکی ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان بررسی و در زمینه روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و امهال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی بحث و تبادل‌نظر شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561637

مهمترین اخبار ایران و جهان: