نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 13:17

واکنش 3 نماینده هرمزگان به حادثه تروریستی راسک

3 نماینده هرمزگان (احمد مرادی، محمد آشوری و احمد جباری) به حادثه تروریستی راسک در استان سیستان و بلوچستان واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری، احمد مرادی و احمد جباری سه عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در خانه ملت در اظهار نظرهای جداگانه، اقدام تروریستی راسک را محکوم و پشت پرده این اقدامات را گروهک های تروریستی وابسته به آمریکا و صهیونیست ها دانستند.

احمد جباری: اقدام تروریستی راسک برای برهم زدن امنیت و وحدت کشور است

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با محکوم ساختن جنایت اخیر تروریستی در منطقه راسک، اظهار کرد: دشمنان کوردل این سرزمین بشدت از وحدت و یکدلی و امنیت ایران می هراسند و هر از گاهی دست به چنین جنایت بزدلانه ای می زنند.

وی با بیان این که عموم اهل سنت ایران اسلامی این جنایت را محکوم و از رفتارهای تروریستی بر علیه امنیت و اقتدار کشور، ابراز انزجار می کنند، از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان خواست تا قاطعانه با عاملان این جنایت برخورد کنند.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس همچنین تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقدم مبارزه با ناامنی در کشور است و این ضایعه را به تک تک خانواده پرتلاش این نیرو و مرزداران غیور این سرزمین تسلیت می گوییم و خواستار تجهیز هر چه بیشتر این یگان های مرزی برای حفظ جان آنان در این چنین عملیات های کور و مزورانه ای هستیم.

جباری با تأکید بر درک بالای مردم سیستان و بلوچستان از پشت پرده چنین اقدامات مزورانه ای، ماهیت این دست از جنایات را در راستای بر هم زدن امنیت و اقتدار ایران اسلامی و ضربه به وحدت و انسجام ملی برشمرد و از همه مردم کشورمان خواست تا با دقت و هوشیاری نسبت به این وقایع، امکان سوءاستفاده دشمنان از این قبیل اقدامات کور را سلب کنند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: این اقدامات تروریستی و کور بر انسجام ملی ملت ایران برای مقابله با دشمنان خواهد افزود و خون پاک و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بر اقتدار و امنیت ملی خواهد افزود.

احمد مرادی: ان شاالله خبر نابودی تروریست ها را بزودی بشنویم

احمد مرادی نماینده مردم حوزه مرکز هرمزگان در پیامی آورده: خبر شهادت مظلومانه جمعی از سبز پوشان فراجا و مدافعین حریم امنیت ایران اسلامی، بار دیگر عطر شهادت را در جای جای ایران اسلامی پراکند و دست های خونین جنایتکاران تروریست را نمایان ساخت.

اینجانب شهادت عاشورایی جمعی از مدافعین نظم و امنیت شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان، در حمله تروریستی گروهک جندالشیطان را محضر فرماندهی کل قوا و همرزمان و خانواده های این شهیدان معزز تبریک و تسلیت عرض می نمایم. ان شالله باخبر نابودی این گروهک تروریستی بدست هم رزمان این شهدای عزیز، دل های داغدیده مردم ایران اسلامی آرامش یابد. 

محمد آشوری: وزارت خارجه برنامه عملیاتی از پاکستان برای صیانت مرزها طلب کند

محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان هم در گفت و گویی با بیان این که تروریست های شرق کشور عمدتا تحت حمایت و پشتیبانی جریان استکبار به خصوص آمریکا و صهیونیست ها برای ضربه به امنیت ملی کشور دست به این اقدامات کور می زنند، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه می بایست به شکل فعالانه و پیگیرانه ای از طرف پاکستانی برای مقابله با این اقدامات، برنامه عملیاتی طلب کند.

وی با تصریح بر این که در مقاطع گوناگون شاهد حمایت اطلاعاتی، تجهیزاتی و رسانه ای غرب از این تروریست ها بوده ایم، اضافه کرد: نیروی انتظامی و مرزبانی و یگان های مرزی به تجهیز هر چه بیشتری برای مقابله ضربتی با این اقدامات تروریستی نیاز دارند و در این زمینه باید دستگاههای مسؤول اقدامات هرچه بیشتری به منظور صیانت از امینت و اقتدار کشورمان در مرزهای شرقی انجام دهند.

به گزارش فارس، بامدادجمعه 24 آذر، در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، 12 تن از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند، یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607237

مهمترین اخبار ایران و جهان: