نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 14:10

کمک‌ های مهاجرین افغانستانی مقیم ایران به مناطق زلزله زده هرات ارسال شد

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: کمک های انساندوستانه مهاجرین افغانستانی مقیم تهران از طریق مرز دوغارون به مناطق زلزله زده هرات ارسال شد.

هادی رمضانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: کمک های انساندوستانه مهاجرین افغانستانی مقیم استان تهران در قالب ۳ دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده شمال ولایت هرات افغانستان ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد افزود: این کمک ها شامل پتو، فرش، لباس، برنج، روغن، لوازم بهداشتی، مواد شونده و چادر بوده است که تحویل مسئولان هلال احمر افغانستان شد‌.

وی ادامه داد: این محمولات که از طریق مرز زمینی دوغارون تایباد ارسال شده است، دومین نوبت از کمک های جمع آوری شده توسط مهاجرین افغانستانی مقیم ایران می باشد.

رمضانی بیان کرد: همچنین در هفته گذشته، تعداد ۲ کامیون محمولات و کمک های اهدایی از سوی مهاجرین افغانستانی مقیم استان قزوین به هلال احمر تایباد تحویل شد که هم‌اکنون در انبار ذخیره شده و در روزهای آتی به سمت افغانستان روانه خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد خاطرنشان کرد: تاکنون ۵ نوبت کمک بشردوستانه در قالب ۲۹ دستگاه کامیون از سمت ایران به مناطق زلزله زده هرات ارسال شده که از این تعداد یک نوبت و ۳ کامیون از سوی مهاجرین افغانستانی مقیم ایران بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552981

مهمترین اخبار ایران و جهان: