نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 12:29

سهم زنجان از مسکن اقدام ملی 17 هزار واحد است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت قول ساخت سالانه ۴ میلیون مسکن را داده است ، گفت: سهم استان زنجان ساخت ۱۷ هزار مسکن است و خیلی از استان‌ها به مرحله‌ای که ما در ساخت پروژه‌های اقدام ملی مسکن رسیده‌ایم، نرسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه زیربنایی استان با بیان اینکه واقعیت این است که بخشی از جامعه به مسکن نیاز دارند، اظهار داشت: یکی از ابزار‌های کنترل قیمت، عرضه است و از یک سو هم قسمتی از کنترل قیمت مسکن بر عهده حاکمیت است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای کنترل افزایش عرضه، حاکمیت ابزارهای دارد، تصریح کرد: یکی از آنها الحاق به محدوده است البته باید از ابزارهای دیگری استفاده کنیم تا شرایط برای مردم بهتر شود.

وی با بیان این مطلب که باید سنجید که آیا امکان الحاق است یا خیر؟ گفت: برای توسعه مسکن در شهر زنجان دستمان بسته است این در حالی است که باید از امکانات موجود بهترین استفاده را کرد.

افشارچی با اشاره به اینکه با یک سری از ایده‌ها می‌توان مشکلات را حل کرد، ادامه داد: خواهشمندیم همه دستگاه‌های مصلحت‌های بالا دستی را در نظر بگیرند.

استاندار زنجان با بیان اینکه نمی‌شود که دست روی دست گذاشت و گفت که قیمت مسکن بالا است، افزود: دولت قول ساخت سالانه ۴ میلیون مسکن را داده است که سهم استان زنجان ساخت ۱۷ هزار مسکن است و خیلی از استان‌ها به مرحله‌ای که ما در ساخت پروژه‌های اقدام ملی مسکن رسیده‌ایم، نرسیده‌اند.

افشارچی با اشاره به اینکه باید تحول‌های بزرگی ایجاد کنیم، ادامه داد: باید برای حل مسائل دنبال راه حل بود و با نگاه مثبت پیش رفت.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554037

مهمترین اخبار ایران و جهان: