نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 14:55

بهره‌مندی از فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: فرصت‌ها باقی نمی‌ماند؛ بنابراین آنچه می‌توانید خدمت کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با مسوولان شهرستان سرایان اظهارداشت: آن زمان که  جنوب خراسان جزو استان خراسان بود مردم این منطقه به شایستگی و فرهنگ شهرت داشته اند.

وی تصریح کرد: خداوند به شما توفیق داده تا خدمت گذار این مردم باشید البته مردم ایران اسلامی در همه مناطق، مردمی شایسته هستند ولی مردم خراسان جنوبی با داشتن فرهنگ ویژه در حوزه عفاف و حجاب و ارزش های دینی و تعهدهای معنوی زبان زدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هیچ عملی بالاتر از خدمت به بندگان شایسته خداوند وجود ندارد، بیان داشت: اقدامات خوبی در دولت سیزدهم براساس آنچه گزارش شد انجام شده که به جای خود بسیار جای شکر دارد و شکر این اقدامات همان قدردانی از این فرصت بوده که باید کوشید تا در فرصت باقی مانده تا می توانید خدمت کنید.

عبادی ادامه داد: وقتی خداوند به انسان سمتی داده اگر چه قانون تکلیف نکرده ولی انسان می تواند بیشتر به مردم خدمت کند و این نشان انسان متعهد است.

وی با اشاره به اینکه فرصت ها باقی نمی ماند بنابراین آنچه می توانید خدمت کنید، یادآور شد: براساس آنچه آیت الله فاضل لنکرانی فرموده اند «اگر آنچه توان داشتید برای خدمت به مردم به کار بردید راه سعادت همین است».

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554237

مهمترین اخبار ایران و جهان: