نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 18:05

جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت اصلی برنامه‌های هفته بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌ حیدریه با اشاره به اجرای ۳۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج، گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت اصلی برنامه‌های محوری هفته بسیج است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بسیج پدیده‌ای بی‌سابقه است و در کشورهای مختلف تشکیل مقاومت‌های مردمی با الگوپذیری از بسیج را شاهدیم، اما جنس بسیج ایران با بسیج کشورهای دیگر مقداری متفاوت است.

وی تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را پایه گذاری کرد تا در حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به عنوان بازوی تنومند نظام عمل کند.

یعقوبیان با بیان اینکه بزرگترین تشکیلات نظام‌مند و سازمان یافته مردمی متعلق به بسیج است، گفت: اصل و ریشه این شجره طیبه محکم و استوار است و در طول این ۴۴ سال و در بحران‌ها و حوادث مختلف هیچگاه دچار انحراف و خطا نشده‌است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به اجرای ۳۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج، گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت اصلی برنامه‌های محوری هفته بسیج است.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج در سه حوزه شهرستانی، بخشی و سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و با شعار «بسیج امید ملت ایران است» از ۲۹ آبان تا ۵ آذر در سطح ۳۵۰ پایگاه مقاومت برگزار می‌شود.

دیدار بسیجیان با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، همایش اقتدار، رژه موتوری بسیجیان، برگزاری رویدادهای فضای مجازی، نشست‌های بصیرتی و فرهنگی، برگزاری یادواره‌های شهدای قشری، کارگاه‌های سواد رسانه، فضاسازی در سطح شهرستان، بخشی از برنامه‌هایی است که فرمانده بسیجیان تربت‌حیدریه از این یاد کرد.

یعقوبیان با اشاره به استقرار گروه جهادی پزشکی یاس نبوی در شهر رباط سنگ، گفت: ۳۵ پزشک متخص، ماما، مشاوره و روانشناس از امروز در شهر رباط سنگ به مردم مناطق محروم و کم برخوردار جلگه رخ خدمات پزشکی، آموزشی و مشاوره‌ای ارایه می‌دهند.

فرمانده سپاه تربت‌حیدریه در بخش دیگر این نشست خبری اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است تا به انتخابات و مشارکت حداکثری مردم آسیبی برساند و بهترین کار جهاد تبیین و امید آفرینی است، البته ضعف‌ها و نقص‌ها را قبول داریم اما دستاوردهایی که از ابتدای انقلاب به دست آمده آن هم در شرایط جنگ و تحریم و محاصره اقتصادی باید برای مردم تبیین شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576737

مهمترین اخبار ایران و جهان: