نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 15:58

اوقاف در پی توسعه خدمات اجتماعی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، توسعه خدمات اجتماعی را مورد توجه این سازمان دانست و گفت: نیت سازمانی ما خدمت به مردم است و چه بهتر که این خدمت بیشتر به بیماران ارایه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در نشست مشترک با مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به حضور خیران در حوزه سلامت اظهار کرد: با توسعه مشارکت و تقویت اعتماد مسیر حضور خیران و نیکوکاران در نظام سلامت صعودی است. 

وی با اشاره به فرسودگی و عقب ماندگی نظام سلامت افزود: عرصه‌های خیرساز و یا عرصه‌هایی واگذار شده از سوی خیران به نظام سلامت اعم از بهداشت، درمان و آموزش تا حدودی این عقب ماندگی‌ها را جبران می‌کند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با استقبال از مشارکت اوقاف در راستای توسعه فعالیت‌های دوجانبه گفت: خیر و منفعت اقدامات مشترک اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی گیلان مستقیما به مردم می‌رسد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در این نشست با اعلام آمادگی از توسعه همکاری اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: امکانات و استعدادهایی در اوقاف و خیریه وجود دارد که می‌تواند بیشتر در خدمت نظام سلامت قرار بگیرد. 

وی توسعه خدمات اجتماعی را مورد توجه اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: نیت سازمانی ما خدمت به مردم است و چه بهتر که این خدمت بیشتر به بیماران ارایه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه برخی از املاک وقفی در استان می‌توانند تبدیل به احسن شوند، گفت: این آمادگی در اوقاف و امور خیریه استان گیلان وجود دارد تا برخی املاک با محوریت نظام سلامت در دستور کار قرار بگیرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587537

مهمترین اخبار ایران و جهان: