نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 18:48

از میزبانی مسابقات فوتسال ایران و روسیه تا برگزاری مسابقات هندبال و بدمینتون کشوری در لار

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از میزبانی مسابقات فوتسال ایران و روسیه تا برگزاری مسابقات هندبال و بدمینتون کشوری در لار خبر داد.

 محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان با تشریح  مهمترین رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی، اظهار داشت: در آذرماه سال جاری چند رویداد ورزشی بزرگ به میزبانی لار برگزار می شود که افتخاری برای این خطه است.

 وی با بیان اینکه مهم ترین رویداد ورزشی که در روزهای 27 و 28 آذرماه برگزار می شود، دیدار مسابقات فوتسال تیم ملی ایران و روسیه است، افزود: این مسابقه مهم بین‌المللی با حضور وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه بزرگ طوبی شهر لار برگزار خواهد شد.

این مسئول اشاره به اینکه لارستان در اواخر آذرماه و دیماه میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور است، تصریح کرد: دو تیم شهرزاد و شهید چمران لارستان در این مسابقات حضور و تاکنون این دو تیم نتایج قابل قبولی را در مسابقات لیگ دسته یک کشور کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان اضافه کرد: همچنین مسابقات بدمینتون رنکینگ کشوری در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی لار در مورخه ۹ لغایت ۱۷ آذر ماه  برگزار می شود و بیش از 300 ورزشکار از ۲۰ استان کشور در سالن شهدای لارستان با یکدیگر رقابت می کنند.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587737

مهمترین اخبار ایران و جهان: