نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 21:33

توانمندی جبهه حق، اثری از باطل نمی گذارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا آن روزی را بیاورد که پیروزی بزرگ برای جبهه حق رقم بخورد و ما اجازه استفاده از توانمندی‌هایمان علیه کودک کشان عالم را داشته باشیم که بفهمند وقتی توانمندی جبهه حق بروز پیدا می‌کند اثری از باطل باقی نمی‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس ار نیشابور، سردار علی فدوی، دقایقی پیش در اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۲۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب که در محل ورزشگاه انقلاب نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: یک صبح تا غروب، تمام مصیبت‌های عالم بر اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندانش آمد و خداوند جزای این را ظهور امام زمان (عج) قرار داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که وعده خدا حق است و همه مردم دنیا حلاوت شیرینی انقلاب اسلامی را خواهند چشید، گفت: ما باید از جبهه حق یعنی انقلاب اسلامی پاسداری کنیم و می‌دانیم که خداوند وعده داده که جبهه حق همیشه پیروز است. خداوند در قرآن به صراحت گفته دو حزب بیشتر نیست. یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان و حزب خدا همیشه پیروز است.

وی با بیان این که خداوند به وعده اش عمل کرده و همیشه جبهه حق پیروز است، گفت: ۶۰ سال است که مبارزه شروع شده از سال ۴۲ تا سال ۵۷ که انقلاب پیروز شد و در طی این سالها دشمنان ما اعتراف می‌کنند که ایران منشا همه توانمندی هاست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: خدا آن روزی را بیاورد که پیروزی بزرگ را برای جبهه حق رقم بزند و ما اجازه پیدا کنیم از توانمندی‌های خودمان علیه کودک کشان عالم استفاده کنیم که بفهمند وقتی توانمندی جبهه حق بروز پیدا می‌کند آثاری از باطل باقی نمی‌گذارد.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542981

مهمترین اخبار ایران و جهان: