نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 18:52

محکومیت هولوکاست قرن در آبادان و خرمشهر+عکس و فیلم

مردم آبادان و خرمشهر با حضور در تجمعاتی جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان غزه و هولوکاست واقعی قرن را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مردم آبادان و خرمشهر با حضور در تجمعاتی جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان غزه و بمباران وحشیانه مردم فلسطین در بیمارستان المعمدانی غزه و هولوکاست واقعی قرن را محکوم کردند.

تجمع  مردم مینوشهر علیه جنایات رژیم صهیونیستی

مردم انقلابی و ولایتمدار مینوشهر امروز در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه فلسطین به‌ویژه مردم غزه تجمع کردند.

مردم انقلابی مینوشهر امروز در مینوشهر جمع شده و هم‌صدا با دیگر مردم آزاده جهان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خواهان پایان دادن به بمباران مناطق مسکونی و بی دفاع غزه، فلسطین و لبنان شدند.

این تجمع با حضور مردم، مقامات و مسئولان شهر مینوشهر اعم از اداری، انتظامی و نظامی و با حضور ویژه نیروهای امدادی و هلال احمر برگزار شد.

 اجتماع کنندگان در مینوشهر ضمن زیرپا گذاشتن پرچم اسرائیل علیه جنایات این رژیم کودک‌کش و حامیان غربی‌اش شعار دادند.

اعتراض دانشگاه علوم پزشکی آبادان به کشتار مردم غزه

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی در اعتراض به کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی تجمعی اعتراض‌آمیز داشتند.

در اعتراض به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار وحشیانه شهروندان فلسطینی و کادر درمان آن بیمارستان ‌و به منظور همدردی با این داغ بزرگ و اعلام انزجار و تنفر از نسل‌کشی رژیم موقت صهیونیستی و حامیان مستکبر آن رژیم کودک‌کش و همچنین حمایت از مردم بی‌گناه و رزمندگان سلحشور محور مقاومت، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان ظهر امروز تجمع کردند.

 

سید محمد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حاشیه این  مراسم اظهار کرد: طی یک جنایت عجیب، بیمارستانی در غزه مورد اصابت قرار گرفت که این موضوع واقعا در جنگ‌ها بی‌سابقه است.

وی گفت: امن‌ترین جاهای یک کشور که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند که در جنگ باید مصون بمانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: رژیم صهیونیستی با جنونی که در این جنگ به آن دچار شده و با قساوت قلب بیمارستان را مورد اصابت قرار داد و بیش از هزار نفر از مردم عادی که آنجا بودند به شهادت رسیدند، جامعه پزشکی نیز از این اتفاق در شوک فرو رفت.

وی بیان کرد: همکاران من در دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصمیم گرفتند با این تجمع همدردی خود را با مردم غزه نشان بدهند.

 

 محمدی گفت: امیدواریم که جامعه جهانی از این سکوت خارج شود و هر چه سریعتر جلوی این جنایات رژیم صهیونیستی گرفته شود.

مسجد جامع خرمشهر میزبان تجمع ضد صهیونیستی

تجمع ضد صهیونیستی مردم خرمشهر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز همدردی با مردم غزه و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستان غزه برگزار شد.

این اجتماع با حضور مردم انقلابی و شهید پرور و مسؤولان شهرستان در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر برگزار شد که حاضران جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

دانش آموزان خرمشهری نیز در راستای محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی در این تجمع اعتراضی حضور یافتند و شعار «مرگ بر اسراییل، مرگ بر صهیونیستم و مرگ بر آمریکا» سر دادند.

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در آبادان

 پس از وقوع جنایت جنگی رژیم  اشغالگر  و حمله به بیمارستان المعمدانی غزه موجی از اعتراضات در سطح جهان علیه این رژیم کودک‌کش و غاصب شکل گرفت.

 راهپیمایی اعتراضی ضد صهیونیستی مردم انقلابی و ولایت‌مدار آبادان در راستای حمایت از مقاومت مردم غزه امروز همزمان با سراسر کشور در این شهر برگزار شد.

 

 

دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌های نفت، علوم پزشکی و پیام نور آبادان با تجمع در دانشگاه‌های خود و قرائت بیانیه، جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند‌.

پزشکان، اساتید دانشجویان و فرهنگیان پا به پای سایر اقشار تجمع اعتراضی، حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کرده و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

پایان پیام/72058

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542837

مهمترین اخبار ایران و جهان: