نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 17:01

پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان سمنان مورد پایش قرار می گیرد

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از راستی آزمایی تسهیلات پرداختی اشتغال و تولید خبر داد و گفت: نتایج پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان مورد پایش قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد رونق و رفع موانع تولید سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به روند اعطای تسهیلات بیان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی از جمله اقدامات صورت گرفته در استان است که استمرار نیز دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه اعطای تسهیلات، رصد نتایج پرداخت نیز اهمیت دارد، افزود: راستی آزمایی تسهیلات پرداختی اشتغال و تولید به خصوص تبصره ۱۸ در دستور کار قرار دارد.

معاون اقتصادی استاندار سمنان حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را یکی از راهبردهای استان دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در زمینه حمایت از دانش بنیان‌های استان اهتمام داشته باشند.

صادقی توجه به شهرک‌های صنعتی شهرها و نواحی کوچک استان سمنان را دیگر راهبرد اقتصادی استانداری سمنان دانست و تاکید کرد: توجه ویژه به شهرک‌های صنعتی شهرهای کوچک در کنار تسهیل شرایط سرمایه گذاری در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293237

مهمترین اخبار ایران و جهان: