نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 12:51

هوشمندسازی سواحل وارد فاز اجرایی شد

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اجرایی شدن طرح هوشمندسازی سواحل گفت: از یکم تیر ماه گزارش‌های طرح‌های دریا را به‌صورت آنلاین خواهیم داشت.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز درباره وضعیت طرح‌های دریا در استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طرح هوشمندسازی سواحل وارد فاز اجرایی شد و آموزش روسای نجات غریق شهرستان‌های استان درحال انجام است.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: مرحله اول اجرای طرح هوشمندسازی سواحل مربوط به روسای نجات غریق بوده است که در حال انجام است.

کریمیان تصریح کرد: بعد از این مرحله این طرح به سمت سرناجیان و سپس به سمت ناجیان غریق انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه از یکم تیر ماه گزارش‌های طرح‌های دریا را به‌صورت آنلاین خواهیم داشت، بیان کرد: اجرای برنامه هوشمندسازی را طبق برنامه در دستور کار خواهیم داشت.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران اظهار کرد: از یکم خرداد ماه امسال تاکنون شمار نجات‌یافتگان از غرقی در دریای مازندران به ۲۰۶ نفر رسید که از این تعداد ۸ نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اعزام شدند.

کریمیان با اشاره به اینکه دریای مازندران تاکنون یک قربانی گرفت، گفت: امروز دریای مازندران به‌صورت نیمه‌آرام است که ضرورت دارد هشدارها جدی گرفته شود؛ چرا که دریای نیمه‌آرام بیشترین غریق را به همراه دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292637

مهمترین اخبار ایران و جهان: