نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 15:20

آموزش و پرورش بیله‌سوار از تمام ظرفیت خود استفاده کند

بیله‌سوار-رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش شهرستان بیله‌سوار گفت: آموزش و پرورش این شهرستان باید از تمام ظرفیت‌ خود در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محسن پور پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش بیله سوار با تاکید بر فرهنگ سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین فرهنگیان و دانش آموزان اظهار کرد: آموزش و پرورش باید تمام ظرفیت‌های داخلی و خارج خود را در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر به کار ببرد.

وی با اشاره به وجود آیات و روایات مختلفی در رابطه با لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: با رعایت این فریضه الهی بسیاری از مشکلات در سطح جامعه حل خواهد شد و همچنین بسیاری از آسیب‌های سطح جامعه با رعایت این فریضه، قبل از ورود به مراحل پیچیده، قابل پیشگیری خواهد بود.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش بیله سوار بیان کرد: فرهنگیان به عنوان بهترین الگو برای دانش آموزان، با رعایت پوشش و اخلاق اسلامی می‌توانند به صورت غیر مستقیم و عملی بر رفتار و تربیت دانش آموزان اثر گذار بوده و دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی تحویل جامعه دهند.

محسن‌پور با تاکید بر لزوم برگزاری منظم جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی مدارس منطقه ادامه داد: مصوبات و خروجی این جلسه‌ها باید بر رفتار و کردار معلمان و دانش آموزان مدرسه نمود عینی پیدا کند وگرنه کار ما بیهوده است و خودمان را گول می‌زنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر تولید محتواهای فاخر رسانه‌ای با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و تولید پوستر، بنر، موشن گرافی و انتشار آن‌ها در بستر فضای مجازی شاد لازم و ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295781

مهمترین اخبار ایران و جهان: