نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 13:44

صدور ششمین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در گیلان

رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان از صدور ششمین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری خبر داد و گفت: با صدور ۲ مجوز دیگر تعداد مجوزهای صادر شده در حوزه کسب و کار مجازی گردشگری به ۶ واحد رسید.

ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: قابلیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری در گیلان منحصر به فرد است و اقتصادی سازی این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در اولویت قرار دارد.

وی از صدور ششمین مجوز کسب و کار فضای مجازی در گیلان خبر داد و افزود: با عنایت اینکه اینترنت با سرعت‌بخشیدن و تسهیل کارها به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده و راه‌اندازی یک فضای مجازی برای توسعه هر کسب و کاری بیش از هر زمانی اهمیت پیدا کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با تاکید بر لزوم بروز رسانی کسب و کار گردشگری در این استان بیان کرد: کسب و کارهای گردشگری به این باور رسیده‌اند که با داشتن یک وب سایت، بهتر می‌توانند خدمات خود را ارائه کنند و از آن به عنوان ابزاری برای بازاریابی دیجیتال بهره بگیرند.

جهانی با بیان اینکه وب سایت‌های کسب و کار گردشگری مانند دروازه بزرگی است که یک نام را به طیف گسترده از مخاطبان هدف می‌رساند، گفت: با داشتن یک وب سایت مجازی، دیگر محدودیتی برای دسترسی به مخاطبان خود ندارید و می‌توانید مشتریان بالقوه را چه در همسایگی خود و چه در دورترین نقطه کره زمین، هدف قرار دهید.

وی با اشاره به اینکه بهینه‌سازی وب سایت از لحاظ ارتقای ویژگی‌های بصری و محتوایی آن نیز به جذب مشتریان بالقوه و ترغیب آن‌ها به خرید محصول یا خدمات کمک می‌کند، افزود: با صدور ۲ مجوز کسب و کار فضای مجازی گردشگری، تعداد مجوزهای صادره در این بخش به ۶ واحد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327837

مهمترین اخبار ایران و جهان: