نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 10:19

استفاده از بتن ضد خورندگی راه کار حل انتشار بوی بد در سطح شهر است

شهردار زنجان دلیل انتشار بوی بد در برخی مناطق شهری را خورده شدن کف آبروها به دلیل ورود فاضلاب شهری اعلام کرد و گفت: برای حل این مشکل پروژ‌ه‌هایی با استفاده از بتن ضد خورندگی تعریف شده است.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در گفت‌گو با خبرنگار فارس در زنجان وارد شدن فاضلاب شهری به آبروها و انهار شهر زنجان موجب انتشار بوی بد در برخی از مناطق از جمله چهار راه سعدی،  اطراف دارالقرآن و یا دیگر مناطق دانست و اظهار کرد: فاضلاب مواد خورنده‌ای دارند که باعث خورده شدن کف آبراهه‌ها شده و این مشکل را به وجود می‌آورد.
شهردار زنجان با بیان اینکه خورده شدن کف آبراهه‌ها موجب ماندآب و جمع شدن لجن در محل مورد نظر می‌شود، افزود: استفاده از بتن ضد خورندگی در کف آبروها و انهار راه‌کار حل مشکل محسوب می‌شود که برای آن برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه برای استفاده از بتن ضد خورندگی در چهار منطقه از شهر پروژه تعریف شده است، تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها نیاز به جابه‌جایی پروژه دارد که با همراهی شورا میسر خواهد شد.
فیروزفر تاکید کرد: اجرای پروژه‌ در مناطق مختلف با استفاده از بتن ضد خورندگی نه اینکه مشکل بوی بد در همه مناطق در سال جاری را حل، ولی حداقل کاهش خواهد داد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348781

مهمترین اخبار ایران و جهان: