نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 19:17

رئیس بهزیستی شهرستان بوشهر معارفه شد

بوشهر- آئین تکریم و معارفه‌ رئیس بهزیستی شهرستان بوشهر با حضور فرماندار بوشهر و مدیرکل بهزیستی استان معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در این آئین با قدردانی از زحمات رئیس قبلی از رئیس جدید خواست با همدلی و تلاش فراوان از ظرفیت‌های موجود حداکثر بهره برداری را داشته باشد.

صالح رحیمی افزود: بر اساس قانون، دولت موظف است از محل درآمدهای ملی و مشارکت‌های مردمی امور مربوط به نیازمندان را پیگیری کند. همانطور که خداوند در قرآن می‌فرماید انکار دین و کفر مساوی با راندن یتیم نیازمند از درگاه خود است.

فرماندار بوشهر عمده‌ترین نهاد در راستای ساماندهی قشر آسیب‌پذیر جامعه را بهزیستی عنوان و تصریح کرد: این سازمان در راستای ساماندهی قشر آسیب‌پذیر دارای شرح وظایف سنگینی است.

وی اولویت برنامه‌های نهاد حاکمیتی شهرستان در بحث بهزیستی را بحث آسیب‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا انتظار می‌رود بهزیستی شهرستان با همکاری و تعامل بین ادارات و نهاد حاکمیتی خدمات مطلوب‌تری به جامعه هدف ارائه نماید.

رحیمی یادآور شد: در سند چشم‌انداز شهرستان بحث آموزش مورد تأکید قرار گرفته است که این موضوع نیز باید به‌عنوان یکی از ارکان مهم در بهزیستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه با اهدا لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های آرزو منوچهری تقدیر و بهشتی‌پور به عنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان بوشهر معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1325837

مهمترین اخبار ایران و جهان: