نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 15:52

دیدار چهره به چهره مردم با وزیر بهداشت

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، افرادی که تمایل دارند با وزیر بهداشت، دیدار داشته باشند، می توانند از شنبه تا دوشنبه، تماس بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت آمده است: افرادی که مایل به طرح مسائل و مشکلات خود در حوزه سلامت با وزیر بهداشت هستند، می‌توانند روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده (١٠ تا ١٢ تیرماه) با کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت به شماره ۰۲۱۸۱۴۵۵۸۳۶ تماس حاصل کنند.

کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در ساعات اداری این سه روز پذیرای تماس‌های متقاضیان بوده و متقاضیانی که رفع مشکل آنها دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را ایجاب کند، برای تعیین وقت ملاقات با وزیر بهداشت، انتخاب می‌شوند.

همچنین مسائل و مشکلات سایر تماس گیرندگان برای رسیدگی و پاسخگویی، حسب مورد به معاونت‌های تخصصی، سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت و یا دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، ارجاع خواهد شد.

سامانه پاسخگویی ۱۹۰ وزارت بهداشت، به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادهای حوزه سلامت، گزارش تخلفات تعرفه‌ای و اورژانس و ارائه مشاوره‌های دارویی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319837

مهمترین اخبار ایران و جهان: