نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 13:06

بسیج سازندگی دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌ آبرسانی به مردم می‌باشد

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه‌ای که با مسئول بسیج سازندگی استان به منظور بررسی روش‌های اجرای مطلوب تر تفاهمنامه همکاری با بسیج سازندگی استان فارس برگزار گردید، گفت: می توانیم در حوزه آبرسانی به مردم از ظرفیت‌های گسترده بسیج و سپاه استفاده بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی جان صادق پور مدیر عامل این شرکت طی جلسه ای با سرهنگ پاسدار علی اکبر طحان مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس، چگونگی همکاریهای مطلوب تر و بهره مندی بیشتر از ظرفیت های بسیج سازندگی استان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

این گزارش حاکی است در این نشست، صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس به ارائه ی تصویری جامع از وضعیت منابع آب استان فارس و کم آبی ناشی از خشکسالی های سنواتی پرداخت و گفت: بحران کم آبی شرایط دشواری را در شهرها و روستاهای استان به وجود آورده است که در کوتاه مدت راهی جز مدیریت مصرف و استفاده ی بهینه از منابع آب موجود، راهگشا نخواهد بود. وی با اشاره به بحران کم آبی فزاینده در بسیاری از نقاط استان، تابستان سال جاری را تابستانی سخت در حوزه ی آبرسانی توصیف نمود و خواستار همکاری و همت مضاعف سازمان بسیج سازندگی به منظور تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های آبرسانی در استان ، به ویژه مردم روستاها شد. وی با اشاره به حضور موثر و سازنده ی سازمان بسیج سازندگی در تمام عرصه ها ی سازندگی و خدمت رسانی کشور، ظرفیت های این نهاد ارزشمند را بسیار گسترده دانست و ابراز امیدواری کرد در حوزه ی آبرسانی به مردم استان فارس نیز نقش بسیج سازنده و محسوس تر از پیش باشد. وی رسالت سازمان بسیج و شرکت آبفا فارس را همسو توصیف نمود و خواستار رفع موانع موجود در مسیر اجرای پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی در استان شد.

همین گزارش می افزاید در این نشست صمیمانه، سرهنگ پاسدار علی اکبر طحان نیز طی سخنانی به ترسیم سیمایی از فعالیت های بسیج سازندگی در استان فارس پرداخت و اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در کنار سپاه پاسداران ، در کمک رسانی به آحاد مردم در مواقع بحران و بروز مشکلات ، به ویژه مناطق محروم رسالت ذاتی دارد و همواره با تمام توان و ظرفیت خود به میدان خدمت رسانی آمده است. وی با تأکید بر این موضوع که باید با تمام توان در آبرسانی به مردم با شرکت آبفا فارس همکاری کنیم ، از فرماندهان سپاه و بسیج خواست تا در مواقع اضطرار با استفاده از ظرفیتهای موجود در آبرسانی سیار به مردم ، به ویژه مردم روستاهای استان همکاری های لازم را داشته باشند. مسئول بسیج سازندگی استان در بخش دیگری از بیانات خود ضمن اشاره به لزوم مدیریت مصرف و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، بسیج سازندگی استان را آماده ی همکاری جهت تکمیل پروژه های آبرسانی ناتمام و تسریع در عملیات اجرایی پروژه های در دست اجرا دانست.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312981

مهمترین اخبار ایران و جهان: