نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 09:58

کشف و معدوم‌سازی ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی در اسفراین

مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم‌پزشکی اسفراین گفت: از ابتدای سال تاکنون مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان اسفراین کشف ،ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز سعید بخشنده، مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم‌پزشکی اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در سه ماه اول سال ۲ هزار و ۶۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان اسفراین توسط کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان بازدید شده است.

وی گفت: در این بازدیدها مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد از سطح اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان اسفراین کشف و معدوم سازی شد.

مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم‌پزشکی اسفراین با بیان اینکه در این بازدیدها ۲۵ مورد پرونده تخلفات به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: این بازدیدها به صورت مستمر و هر ۳ ماه یکبار توسط تیم بازرسی متشکل از بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای شهری و روستایی و به‌ورزان در سطح شهر و روستا انجام می‌شود.

بخشنده یادآور شد: هزار و ۴۶۶ مورد کلرسنجی از آب شرب، ۸۲ مورد آزمایش‌های میکروبی و ۴ مورد آزمایش شیمیایی آب شرب از دیگر فعالیت‌های بهداشتی در مدت سه ماه ابتدای امسال است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1329081

مهمترین اخبار ایران و جهان: