نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 08:24

نتیجه اقدامات مسئولان در معرض قضاوت مردم قرار دارد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که مدیران و مسوولان نباید صرفا به ارائه گزارش بسنده کنند چرا که مهم کاری که کردیم نیست بلکه خروجی اقدامات ماست که در معرض قضاوت مردم قرار دارد که آیا ثمره ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در جریان دیدار آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با قضات و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، اظهار کرد: همانطور که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب هم تاکید شد، در اسلام به شان و جایگاه قضاوت بسیار توصیه شده است تا قضات در آرامش خاطر بتوانند به پرونده ها رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: اما قضات با حجم بسیار بالا به صورت شبانه روزی در حال رسیدگی به پرونده ها و مشکلات مردم هستند در حالی که حقوق و مزایای کمتری دریافت می کنند و کمتر در جمع خانواده خود هستند.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که مدیران و مسوولان نباید صرفا به ارائه گزارش بسنده کنند چرا که مهم کاری که کردیم نیست بلکه خروجی اقدامات ماست که در معرض قضاوت مردم قرار دارد که آیا ثمره ای داشته است.

وی تصریح کرد: وقتی اقدامات ما مشکلی از مشکلات جامعه حل کند و رضایت جامعه را فراهم کند آن موقع است که ما نمره واقعی کسب کرده ایم. 

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1320781

مهمترین اخبار ایران و جهان: