نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 11:38

دوره توانمندسازی موسسان کودکستان‌های استان سمنان برگزار می شود

سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی موسسان کودکستان های استان از ابتدای تیرماه به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو مرادی نسب صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی آتی، بیان کرد: توانمند سازی مربیان و مؤسسان مدارس و کودکستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی مؤسسان کودکستان‌های استان از ابتدای تیرماه به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان کیفیت بخشی به آموزش‌های کودکان و نونهالان در کودکستان‌ها را هدف و محور اصلی این دوره توانمند سازی دانست و گفت: افزایش آگاهی‌های مؤسسان کودکستان‌های استان از قوانین جدید سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از دیگر اهداف طرح است.

مرادی نسب با بیان اینکه این آموزش‌ها در سطوح مدیران و مربیان کودکستان‌ها نیز متعاقباً برگزار خواهد شد و تنها مختص مؤسسان کودکستان‌ها نیست، بیان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی از اولویت‌های آموزش و پرورش استان محسوب می‌شود.

وی افزود: آموزش فشرده و کیفی تمام نیروهای کودکستان از جمله مهمترین رویکردهای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در کشورمان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294881

مهمترین اخبار ایران و جهان: